سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوشیار سازی اجتماعی از مهمترین اقدامات محیط زیست

مدیر کل محیط زیست مازندران گفت:هوشیار سازی اجتماعی یکی از اقدامات خوب سال‌های اخیر این سازمان در استان بوده است.

ابراهیمی مدیر کل محیط زیست مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  گفت: یکی از اتفاق‌های خوب محیط زیست در سال‌های اخیر هوشیار سازی اجتماعی بوده است که همه مردم نسبت به محیط زیست خودشان بسیار حساس شدند.

او افزود: این بزرگترین قدمی است که همچنان ادامه می‌دهیم که امیدواریم همه گیر شود و بتوانیم با کمک مردم مشکلات زیست محیطی موجود را حل کنیم.

ابراهیمی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده امسال محیط زیست در استان، گفت:یکی دیگر از مهمترین اقدامات تصفیه بخش بزرگی از پس آب‌های صنعتی استان بوده است.

او با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که چند دهه داشتیم همیشه کاهش سطح جنگل‌ها و تخریب منابع طبیعی بوده است، گفت:خوشبختانه با همکاری با منابع طبیعی و دستگاه‌های زیربط این روند کاهش متوقف شده است.

او افزود:برخورد با منابع آلاینده در حوزه دریا و اجرای طرح کاورینگ در صنایع سنگ شکن که می‌تواند برای جلوگیری از آلودگی هوا در استان مهم باشد از دیگر فعالیت‌های مهم محیط زیست در امسال بوده است.

مدیر کل محیط زیست مازندران گفت:در حوزه نجات تالاب میانکاله نیز انجام لایروبی انهار و کانال‌ها به طول ۶۶ کیلومتر انجام شده است.

او افزود: سامانه هوشمند نظارت بر فعالیت‌های اثرگذار بر محیط زیست طراحی در مرحله پایانی برای بهره برداری است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.