سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاشت ۷۰۰ هزار اصله نهال در استان همدان

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از کاشت ۷۰۰ هزار اصله نهال در مراتع و جنگل‌های استان همدان خبر داد.

اسفندیار خزایی، مدیر کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان همدان در مراسم افتتاح طرح‌های جنگلکاری شهرستان ملایر در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:  امسال از روز ۱۴ آذر روز جهانی خاک تا ۲۱ اسفند پایان هفته منابع طبیعی در استان همدان ۷۰۰ هزار اصله نهال کاشته می‌شود.

او با بیان اینکه تا کنون ۴۶۰ هزار اصله از این نهال‌ها در مراتع و جنگل‌های استان کاشته شده است افزود: با اجرای این طرح‌های درختکاری هم به بهبود منابع آب زیر زمینی کمک می‌کنیم و هم جلوی سیلاب‌ها گرفته می‌شود و منابع خاک مفید برای کشاورزی حفظ می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان از بهره برداری از ۱۶ طرح منابع طبیعی و آبخیزداری استان همزمان با دهه فجر هم خبر داد و اضافه کرد: این طرح‌ها با بیش از ۲ میلیارد تومان اعتبار اجرا شده اند.

او ادامه داد: امروز با حضور معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ۸ طرح جنگلکاری شهرستان ملایر به وسعت ۴۶۰ هکتار بهره برداری می‌رسد تا هم بر توسعه فضای سبز ملایر اضافه و هم در تولید هوای پاک منطقه کمک کند.

امروز با حضور معاون استاندار و مقامات اجرای استان همدان و شهرستان ملایر ۴۱ اصله نهال به مناسبت چهل و یکمین سالگرد انقلاب در دریاچه کوثر ملایر کاشته شد.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.