سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیزر‌های جدید ۲ فیلم «جیمز باند» و «تاپ گان» منتشر شد

تریلر‌های جدیدی از فیلم‌های سینمایی «جیمزباند: زمانی برای مردن نیست»، «تاپ گان» با بازی تام کروز منتشر شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، تام کروز در تیزر جدید فیلم سینمایی «تاپ گان: مارویک» که در پنجاه و چهارمین دوره مسابقات سالانه سوپر بول برای نخستین بار نمایش داده شد با دشمن خود روبرو می‌شود.

این فیلم سینمایی توسط جوزف کازیسنکی کارگردانی شده و دنباله فیلمی کلاسیک است که در سال ۱۹۸۶ منتشر شد. این فیلم داستان پیت میشل (با بازی تام کروز) یک خلبان نیروی دریایی را روایت می‌کند که پس از ۳۰ سال خدمت به مدرسه خلبانی باز می‌گردد تا خلبان‌های جدیدی را تعلیم دهد، اما به جای افراد جوان و کم تجربه مثل قسمت نخست، تمامی آن‌ها فارغ التحصیل‌های این رشته هستند.

نسخه اولیه این فیلم سینمایی در سال ۱۹۸۶ موفقیت بزرگی داشت و با بودجه ۱۵ میلیون دلاری، ۲۵۶ میلیون دلار در گیشه جهانی فروخت. این فیلم در تاریخ ۲۶ ژوئن (۶ تیر ۹) اکران می‌شود.

فیلم دیگری که شاهد انتشار تیزر آن بودیم، «زمانی برای مردن نیست» از مجموعه فیلم‌های جیمز باند است که بر روی این مامور انگلیسی با بازی دنیل کریگ تمرکز دارد. در این فیلم سینمایی، جیمزباند در حال لذت بردن از بازنشستگی اش در جاماهیکاست تا زمانی که دوست قدیمی او از سازمان سیاه پیش او می‌رود و از باند درخواست کمک می‌کند.

«زمانی برای مردن نیست» پنجمین نقش آفرینی دنیل کریگ در این نقش خواهد بود. نقشی که برای اولین بار در سال ۲۰۰۶ با فیلم «کازینو رویال» ظاهر شد. دو فیلم قبلی جیمزباند به نام‌های «اسکای فال» در سال ۲۰۱۲ و «اسپکتر» در سال ۲۰۱۵ موفقیت‌های زیادی در باکس آقیس و به ترتیب ۱.۱ میلیارد دلار و ۸۸۸۰ میلیون دلار فروختند.

کری فوکنگا این فیلم را کارگردانی کرده و انتظار می‌رود شاهد آخرین حضور دنیل کریگ در نقش این ماموریت باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.