سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه به مناسبت آغاز دهه فجر در هشترود

فرماندار هشترود از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه عمرانی فرهنگی هنری علمی ورزشی در دهه فجر سالجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان فرماندار هشترود از اجرای بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه عمرانی، فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی   در دهه فجر سالجاری در این شهرستان خبر داد.

 امینیان گفت: دست آورد‌های انقلاب اسلامی در شهرستان هشترود در ۱۱۵ صفحه تدوین شده و در روز‌های آینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

او افزود: اجرای دیوار ساحلی رودخانه وسط شهر به طول ۶۰۰ مترمربع با اعتبار چهار میلیارد تومان در قالب اعتبارات ۱۰۱۲ ستاد بحران کشور، کلنگ زنی مدرسه شهری ۱۲ کلاسه شهید سردار سلیمانی با اعتبار اولیه دو میلیارد تومان، ساخت سه مدرسه خیرساز روستایی با هزینه یک میلیارد تومان و صدور مجوز احداث ۶۲ گلخانه با مقیاس کوچک در قالب کشاورزی نوین از اهم برنامه‌های موجود در ستاد دهه فجر هشترود می‌باشد.

اوگفت: راه اندازی بیش از ۱۰ واحد پرورش آبزی، کلنگ زنی اولین مجتمع فرهنگی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، بهسازی معابر ۲۹ روستا در قالب طرح هادی در بخش‌های نظرکهریز و مرکزی به مبلغ دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، احداث درمانگاه تامین اجتماعی با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان از دیگر خدمات دولت در این منطقه است که به بهره برداری خواهد رسید.

امینیان افزود: کار ساخت ساختمان و تجهیز درمانگاه تامین اجتماعی هشترود به اتمام رسیده که بعد از جذب نیرو به بهره برداری خواهد رسید.

او گفت: مشکل کم آبی چندین روستا با اعتبار ۶۴۵ میلیون تومان حل شده و ۱۶ خانه مدد جویی نیز با اعتبار ۵۵۰ میلیون تومان تحویل متقاضیان خواهد شد.

او افزود: بهره برداری از آزاد راه سردار شهید سلیمانی با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان و باز گشایی پل روستای گنج آباد با اعتبار دو میلیارد تومان که ۴۰ روستا را در قالب توسعه قرار خواهد داد از طرح‌هایی است که افتتاح خواهد شد.

او گفت: شبکه گذاری لوله‌های فاضلاب مدرن شهری با اعتبار شش میلیارد تومان در ۳۲ کیلومتر، احداث تصفیه خانه فاضلاب مدرن با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح فاز اول کارخانه فرآوری کنسانتره مس با خلوص ۲۵ درصد با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان، افتتاح گاز رسانی به ۲۸ روستا به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، گاز کشی به ۱۹ روستا و واگذاری به پیمانکار با اعتبار پنج میلیارد تومان، به زیر کشت بردن ۱۰۰۰ هکتار از اراضی پایاب سد سهند، ساماندهی جاده گردشگری سلامت با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و مرمت بقعه بایزید بسطامی با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان از دیگر طرح‌هایی است که مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.