سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف در رودسر

نمایشگاه کتاب با ۵۰ درصد تخفیف به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در رودسر برپا شده است .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، کمال عباس نژاد رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسربا اشاره به برنامه های دهه فجر ،گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، نمایشگاهی با ارائه ۳۰۰ عنوان کتاب با همکاری این اداره و انتشارات توساکو در مجتمع فرهنگی هنری این اداره برپا شده است.

او بابیان اینکه ،در این نمایشگاه   ۳۰۰ عنوان کتاب ارائه شده است ،افزود:  این نمایشگاه کتاب با موضوع های  قرآنی ،ادبیات ،علمی ، روانشناسی ،کودک ، رمان ، اعتقادی ، بهداشتی ، اجتماعی ، فرهنگی و هنری برای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دایر شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رودسر هدف از برپایی این نمایشگاه، گسترش  تقویت و ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی میان  اقشار مختلف مردم به خصوص جوانان و نوجوانان است وگفت : در نخستین روز برپایی این نمایشگاه، جمعی از دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان رودسر ازاین نمایشگاه دیدن کردند.

کمال عباس نژادبا اشاره به اینکه ، این نمایشگاه با ۵۰ درصد  تخفیف دایر شده است ، تصریح کرد : این نمایشگاه صبح‌ها ازساعت ۹ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت  ۱۵ الی ۱۷ در مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی، پذیرای علاقمندان به کتاب و کتابخوانی است.

انتهای پیام / ق 

برچسب ها: دهه فجر ، وزارت ارشاد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.