سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقای دانش تخصصی در حوزه‌های میراث فرهنگی با همکاری جهاد دانشگاهی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: ارتقای دانش تخصصی و مهارت در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی از جمله اهداف اصلی همکاری با جهاد دانشگاهی است.

سید علیرضا سالار حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  با اشاره به امضای تفاهمنامه همکاری بین وزارت میراث فرهنگی و جهاد دانشگاهی، گفت: این همکاری به منظور ارتقای دانش تخصصی و توسعه مهارت کارکنان وزارت میراث فرهنگی از طریق برگزاری دوره‌های تخصصی و طراحی و اجرای آموزش‌های مورد نیاز انجام می‌شود.

او افزود: این دو نهاد در برگزاری کنگره ها، همایش ها، سمینار ها، نشست‌های علمی و کاربردی و تور‌های تخصصی با رویکرد علمی، آموزشی و ترویجی همکاری خواهند داشت.

سالار حسینی اظهار داشت: این همکاری همچنین در تولید محتوای علمی، آموزشی، فرهنگی و رسانه‌ای در راستای توسعه بخش‌های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مثل؛ تالیف، چاپ و نشر کتاب، مجلات علمی تخصصی، محصولات چندرسانه‌ای و دیجیتال، تولیدات خبری و محتوای آموزش الکترونیکی صورت می‌پذیرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد افزود: حمایت از برگزاری رویداد‌های کارآفرینی و تاسیس کسب و کار‌های فناورانه در حوزه‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی از دیگر موضوع‌های همکاری این دو نهاد است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.