سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اماکن تاریخی اقلیت‌های دینی در خوزستان بازسازی می‌شوند

استاندار خوزستان گفت: باید اماکن مقدس و تاریخی اقلیت‌های دینی حاضر در استان مرمت شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: موضوع رسیدگی به اماکن مقدس و تاریخی مربوط به اقلیت‌های دینی در دستور کار مجموعه دستگاه‌های استان بود.

او با بیان اینکه کمبود منابع بوده داشتیم افزود: به همراه مدیران مربوطه خدمات دهنده شهری و همچنین مدیرکل میراث فرهنگی استان در این مکان‌ها حاضر خواهیم شد.

شریعتی بیان داشت: تلاش می‌شود مشکلات به وجود آمده مورد بررسی قرار گیرند تا برای آن‌ها راهکار‌های لازم ارائه شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: باید در سایه جمهوری اسلامی، منشأ خدمات بیشتری برای کشور و مردم باشیم و برای به دست آوردن استقلال و آزادی به دست آمده رنج‌ها و تلاش‌های زیادی صورت گرفته که برای حفظ این پیروزی نیاز به مقاومت و سخت‌کوشی است.

این مقام مسئول ادامه داد: تلاش در جهت توسعه و آبادانی کشور یک اصل مهم و مشترک است که باید با جدیت در این مسیر گام برداریم و همان طور که در قرآن آمده، همه ما به عنوان پیروان ادیان الهی، اگر به حقیقت خدا و روز قیامت ایمان داشته باشیم و کار شایسته انجام دهیم، در روز جزا نباید خوف و نگرانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: خداوند وعده پاداش را در روز جزا به همه این ادیان داده و همین وعده رمز وحدت و همراهی‌های ما در مسیر توسعه و آبادانی کشور است و ما با اقلیت‌های دینی و پیروان ادیان الهی کشور در مسیر خداپرستی و یکپارچگی کشور هم مسیر هستیم.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.