سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اشتغال بیش از ۴۲ هزار نفر در واحد‌های صنعتی استان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: حجم سرمایه‌گذاری صنعتی دراستان ۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال بوده و سهم استان زنجان از سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح کشور ۲.۴ درصد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: تا کنون حجم سرمایه‌گذاری صنعتی در این استان ۷۷ هزار و ۵۹۷ میلیارد ریال بوده و سهم استان زنجان از سرمایه‌گذاری صنعتی در سطح کشور ۲.۴ درصد است که این میزان بیش از سهم استان از لحاظ جمعیت و مساحت کشور است.

فغفوری افزود: میزان سرمایه‌گذاری صنعتی در استان زنجان برابر با میانگین کشوری بوده و این امر، حاکی از وضعیت قابل قبول بخش صنعت و سرمایه‌گذاری‌های صورت‌گرفته در این بخش است.

او گفت: تاکنون هزار و ۲۰۸ واحد صنعتی در استان زنجان راه‌اندازی شده و فعالیت می‌کنند.

فغفوری گفت: هم‌اکنون ۴۲ هزار و ۷۸۹ نفر در واحد‌های صنعتی استان مشغول به کار هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سهم این استان از شمار واحد‌های صنعتی راه‌اندازی شده و میزان اشتغالزایی ایجاد شده در این بخش ۲ درصد در سطح کشور است.

او گفت: بخش عمده محصولات تولیدی در استان شامل ترانسفورماتور، انواع سیم و کابل، فولاد، شمش سرب و روی، چدن، مس، فرآورده‌های لبنی، انواع نخ پنیه و پارچه، انواع سنگ‌های ساختمانی و تزئینی، دستمال کاغذی، رول پیشو و پوشک بچه است.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.