سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تایید صلاحیت ۱۴۵ داوطلب نمایندگی حوزه‌های انتخابیه استان یزد برای ورود به خانه ملت

دبیر ستاد انتخابات استان یزد گفت: بر اساس آخرین نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، آمار تأیید صلاحیت شدگان استان یزد به ۱۴۵ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، شاه حسینی دبیر ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به اینکه در استان یزد در مجموع ۲۳۹ نفر برای حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند، اظهار داشت: بر اساس آخرین نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان، آمار تأیید صلاحیت شدگان استان یزد به ۱۴۵ نفر رسید.

او  با بیان اینکه از این تعداد ۷۲ نفر نیز رد صلاحیت شده و ۲۲ نفر انصراف داده اند، افزود: تاکنون پنج نفر تغییر در حوزه‌های انتخابیه داشتیم که  سه مورد از این جابه جایی ها، درون حوزه‌ی استان یزد و دو مورد دیگر جابه جایی از خارج استان به حوزه‌های انتخابیه استان است.

شاه حسینی افزود: امروز آخرین مهلت اعتراض افرادی که صلاحیت آن‌ها تأیید نشده است تا در شورای نگهبان پرونده آن‌ها مجدد بررسی شود.

دبیر ستاد انتخابات استان یزد  اضافه کرد: در نهایت اسامی داوطلبان تأیید صلاحیت شده، به طور قطعی در روز ۲۲ بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد.

او با اشاره به برگزاری  ۲۶ جلسه رسمی ستاد انتخابات استان یزد، اظهارداشت: تاکنون ۱۱۹ مصوبه در این جلسات که چهارشنبه‌های هر هفته با محوریت معاون سیاسی امنیتی استاندار برگزار می‌شود، به ثبت رسیده است.

شاه حسینی همچنین با اشاره به تهیه اقلام و ملزومات مورد نیاز انتخابات، گفت:  نهصد برگ تعرفه‌ی رای برای انتخابات این دوره‌ی مجلس شورای اسلامی درخواست و تامین شده است که برگ تعرفه رای‌ها باتوجه به میزان مشارکت در دوره‌های قبل و با هماهنگی فرمانداران بین شهرستان‌های دهگانه استان تقسیم شده است.

انتهای پیام/ غ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.