سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار رئیس کل دادگستری استان از ایثارگران دوران دفاع مقدس

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: اعضاء خانواده ایثارگران با حمایت و پرستاری جهادگونه خود از جانبازان دوران دفاع مقدس اجر شهدا و ایثارگران را نصیب خود می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: اعضاء خانواده ایثارگران با حمایت و پرستاری جهادگونه خود از جانبازان دوران دفاع مقدس، اجر شهدا و ایثارگران را نصیب خود می‌کنند.

خلیل‌اللهی به مناسبت ایام دهه فجر در دیدار دوتن از ایثارگران دوران دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران را اشخاصی ثابت قدم در راه دین خواند، که با دفاع از خاک مقدس کشور، اسلام و ولایت، دین خود را به کشور پرداخته‌اند، و در حال حاضر این وظیفه‌ی ما است که با دیدار از ایثارگران و خانواده آنها، ارادت خود را به خانواده و خود آن‌ها ثابت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان که به همراه جمعی از معاونین و مسئولین دادگستری، جهت تکریم جانبازان و خانواده آن‌ها در منزل یادگار دوران دفاع مقدس، اقای محمدرضا احسانی حضور یافته بود، گفت: اقای احسانی، در دوران جنگ تحمیلی از مرز‌های کشور، اسلام و مردم دفاع کرد و در حال حاضر در کسوت قاضی دادگستری به دفاع از حق و حقیقت می‌پردازد.

خلیل‌اللهی به همراه هیئت همراه، در دیدار یکی دیگر از جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده ایثار گران را سهیم در جهاد، جهادگران دفاع مقدس دانست، و افزود: اقای خدام‌علی زیرک که به عنوان یکی از نیرو‌های دادگستری در حال خدمت به مردم است، جزء نیرو‌های مخلص و پر کار دادگستری است، که نشان دهنده این است که ایشان در دوران جنگ تحمیلی، از روی اخلاص خود به دفاع از میهن، اسلام و ولایت پرداخته است.

رئیس کل دادگستری استان، هدف از این دیدار‌ها را ضمن پاسداشت مقام ایثارگران، تکریم خانواده آن‌ها دانست و افزود، این خانواده ایثارگران هستند که با حمایت‌ها و پرستاری‌های جهادگونه خود از این عزیزان، مشکلات ناشی از جراحت‌های جنگ را برای جانبازان قابل تحمل می‎‌کنند، و آن‌ها را برای خدمت به مردم آماده می‌سازند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.