سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لایحه درآمدی سال ۹۹ شهرداری بوشهر و سازمان‌های وابسته تصویب شد

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: تعرفه درآمدی (عوارض محلی) سال ۱۳۹۹ شهرداری بندر بوشهر و سازمان‌های وابسته به آن تصویب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابوذر دهدار رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بیان کرد: شهرداری هرسال تعرفه درآمدی (عوارض محلی) را به شورای اسلامی شهر پیشنهاد می‌دهد و پس از بررسی و تصویب در شورای شهر، مبنای دریافت عوارض در سال آینده قرار می‌گیرد.

او افزود: لایحه تعرفه عوارض محلی سالانه شهرداری مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تامین و تحقق بودجه سالانه به شمار می‌رود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: پرداخت عوارض به عنوان راهکاری مؤثر برای توسعه شهر و تحقق به هنگام نیاز‌های شهر و شهروندان است و با توجه به حجم تعداد طرح‌ها در نقاط مختلف شهر، نگاه مشارکتی شهروندان به ساخت و توسعه شهر می‌تواند به آبادانی و رونق آن منجر شود و مدیریت شهری را در اجرای برنامه های خود مصمم‌تر کند.

دهدار گفت: با وجود تورم سالانه و افزایش هزینه نگهداری شهر با توجه به شرایط اقتصادی جامعه در اکثر شاخص‌های درآمدی مربوط به شهروندان هیچگونه افزایشی نداشته‌ایم .

او  عنوان کرد: پرداخت عوارض کلید توسعه شهر است و مردم می‌توانند با پرداخت عوارض در آبادانی شهر خود تلاش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال ۱۳۹۹ شهرداری و سازمان های وابسته پس از تایید و ابلاغ نهایی، علاوه بر چاپ در نشریات محلی، به صورت كتابچه تهیه شده و برای اطلاع و آگاهی عموم مردم در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.