سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معامله قرن خوراک فاسد انتخاباتی رییس جمهور آمریکا است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: طرح معامله قرن از سوی رییس جمهور آمریکا، خوراک فاسدی برای بهره‌جویی او برای پیروزی در انتخابات آینده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سردار سید صادق حسینی روز دوشنبه در همایش بزرگ بانوان انقلابی و جشن میلاد کوثر در سالن آزادی سنندج اظهار داشت: رییس جمهوری منحوس آمریکا فکر کرد با شهادت سردار سلیمانی، میدان برایش آماده می‌شود تا انتخابات کشورش را به نفع خود رقم بزند در حالیکه انقلاب، مردم و محور مقاومت زنده است و سنگرها را یکی پس از دیگری فتح و استکبار بیرون رانده می‌شود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم زنده است چون میلیون‌ها رزمنده در محور مقاومت زنده هستند، افزود: چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، فرصتی برای تجلیل از حضور حماسی بانوان و شیرزنانی است که در دهه‌های چهل و پنجاه دوشادوش مردان و تحت فرمان امام راحل برای به زیر کشیدن نظام ستمشاهی تلاش و مجاهدت کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه بانوان هم برای دفاع از حیثیت لگدمال و استقلال به تاراج رفته کشورمان وارد صحنه‌های انقلاب شدند، تاکید کرد: شرف و کرامت انسان‌های بزرگ کشور به حاشیه رفته بود و برای همین مردان، زنان و جوانان در برابر کاخ سراسر ظلم ستمشاهی با سلاح الله اکبر ایستاده و نقش آفرینی کردند.

سردار حسینی نقش زنان در پیروزی انقلاب و بعد از آن را برجسته، شاخص و اثرگذار دانست و یادآور شد: زن از نگاه موحدان جایگاه ارزشمند و رفیعی دارد و در تاریخ بشریت زنان بزرگی انقلاب ساز و جریان ساز بودند و حرکت‌هایی ایجاد کردند که تحولات بزرگی را رقم زده است.

وی از حضرت آسیه، حضرت مریم، حضرت خدیجه، حضرت زهرا و حضرت زینب (س) به عنوان نمادهای انقلاب خواهی نام برد و خطاب به بانوان حاضر در مراسم گفت: این زنان بزرگ از جنس شما و شما از جنس همین زنان بزرگ هستید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه خدا محوری، مردم و رهبری استوار است، یادآور شد: بخش عمده‌ای از مردم را بانوانی تشکیل می‌دهند که در تربیت نسل آینده‌ساز و مسایل سیاسی و اجتماعی نقش ویژه دارند همچنانکه در کردستان هم شاهد مجاهدت شیرزنان هستیم که در عرصه های مختلف نقش‌آفرین بودند.

سردار حسینی تاکید کرد: انقلاب با شعار دین، مذهب و مردم پیروز شد و این ایام فرصتی است که انقلاب، کارکرد و دستاوردهای آن تبیین شود تا نسل‌های جدید هم از گذشته و حال کشور اطلاع و آگاهی بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هویت ملی ما زیر چکمه آمریکا از بین رفته بود و اولین افتخار جمهوری اسلامی که در صبحگاه خونین ۲۲ بهمن با افراشته شدن پرچم لا اله الا الله بدست آمد، استقلال کشورمان بود و آزادی هم به معنای واقعی حاصل شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان انقلاب را برای رفاه، آسایش، امنیت و توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: امروز در علم و فناوری، اقتصاد، صنایع، علوم پزشکی، آموزش، سدسازی، صنعت هسته‌ای و تکنولوژی هوا فضا به مرحله‌ای رسیده‌ایم که در جمع کشورهای برتر دنیا قرار داریم.

سردار حسینی با تاکید بر اینکه شرایط کنونی انقلاب با خواسته امام و رهبری فاصله دارد، اضافه کرد: باید از همه ظرفیت‌های کشور استفاده شود تا جمهوری اسلامی به جایگاه واقعی خود در منطقه و جهان برسد.

وی اظهار داشت: آمریکا که مدعی کدخدایی دهکده جهانی است ولی برای مذاکره در کنار پنج قدرت جهانی وارد مذاکره با ایران اسلامی شد که این حاکی از قدرت بزرگ کشورمان در منطقه و نقش تاثیرگذارش در جهان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به ترور سردار سلیمانی، شجاع‌ترین فرمانده مبارز با تروریسم جهانی توسط آمریکا اشاره کرد و اظهار داشت: این ترور تلاشی برای تسلط استکبار بر منطقه بود که کاملا عکس آن اتفاق افتاد و امروز مردم منطقه خواهان خروج آمریکا هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.