سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه گلخانه‌ها در دستور کار مسئولان جهادکشاورزی قرار گیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: راه‌اندازی و توسعه گلخانه‌ها باید در دستور کار مسئولان جهاد کشاورزی استان قرار گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی در سفر به شهرستان لردگان اظهار داشت: تغییر الگوی کشت در بخش کشاورزی به رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال کمک و دولت از ایجاد طرح‌های گلخانه‌ای در استان حمایت می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: ترویج فعالیت‌های کشاورزی در قالب راه‌اندازی و توسعه گلخانه‌ها باید در دستور کار مسئولان جهاد کشاورزی استان قرار داشته باشد.

او اضافه کرد: راه‌اندازی و توسعه گلخانه‌های تولید محصولات کشاورزی یک کار با سرمایه مناسب، سود بالا، بازگشت سرمایه سریع و نوین است.

عباسی ادامه داد: دولت برای توسعه سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله کشاورزی با هدف رونق اقتصادی، کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال، بسترسازی و زیرساخت‌های مورد نیاز را تأمین می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در این راستا، امکانات زیرساختی و زیربنایی مانند آب، برق، گاز، جاده و تسهیلات بانکی ارزان قیمت از سوی دولت تأمین و به سرمایه‌گذاران ارائه می‌شود.

او افزود: تبیین، اطلاع‌رسانی و تبلیغات در خصوص فعالیت‌های بخش خصوصی در کنار اقدامات دولتی در دستور کار مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف قرار گیرد.

انتهای پیام/ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.