سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس بوشهر بیش از یک تن موادمخدر کشف کرد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش ماموران پلیس، یک تن و ۵۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر در دو عملیات جداگانه و منسجم با همکاری یگان‌های انتظامی، در نتیجه چندین هفته اقدامات اطلاعاتی و مراقبتی، با ایجاد ایست و بازرسی در جاده‌های استان، در ۷۲ ساعت گذشته دو محموله موادمخدر را زمین گیر کردند.

او افزود: در یک عملیات مأموران انتظامی موفق شدند یک محموله ۶۳۰ کیلوگرمی حشیش و تریاک را از دو دستگاه خودرو سواری در یکی از جاده‌های استان توقیف و دو سوداگر مرگ را در این خصوص دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه باموادمخدر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان دیلم در عملیاتی دیگر  یک محموله ۴۲۰ کیلوگرمی تریاک را توقیف کردند.

 واعظی بیان کرد: قاچاقچیان این محموله‌ها را از یکی از استان‌های شرقی تهیه کرده بودند و قصد داشتند از مسیر استان بوشهر به استان‌های مرکزی کشور منتقل کنند.

او گفت: در این دو عملیات در مجموع یک تن و ۵۰ کیلوگرم تریاک و حشیش کشف و هشت دستگاه خودرو سواری توقیف شد. همچنین هفت قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس استان بوشهر تاکید کرد: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی و حضور خود در تمام نقاط استان بوشهر اجازه نمی‌دهد قاچاقچیان و مخلان نظم و امنیت در هیچ نقطه‌ای از این استان احساس امنیت و آرامش کنند و برخورد نیروی انتظامی و دستگاه قضائی با آنان قاطع و قانونی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.