سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان برای سیل‌زدگان سیستان وبلوچستان

طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی به منظور جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان برای سیل‌زدگان استان سیستان وبلوچستان در ۲۵۰ مدرسه آبادان اجرا شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حبیب‌الله رمضانی مدیر آموزش و پرورش آبادان در آیین طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در مدرسه حمزه سیدالشهدا آبادان گفت:۶۳ هزار و ۸۲۱ دانش‌آموز آبادانی در این طرح کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای کمک به مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان اهدا می‌کنند.

او افزود: طرح هر مدرسه یک پایگاه همدلی در راستای پویش ملی حمایت از دانش آموزان مناطق سیل‌زده سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش آبادان ترویج فرهنگ نوع دوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی بین دانش‌آموزان را از اهداف این طرح اعلام کرد و گفت: این طرح ملی به همت شورای هماهنگی تشکل ‌های دانش‌آموزی کشور و با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، سازمان دانش‌آموزی و جمعیت هلال‌احمر اجرا می‌شود.

رمضانی افزود:کمک‌های دانش‌آموزان تا پایان هفته از مدارس جمع آوری و به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال می‌شود.

بارش باران سیل‌آسا که از شامگاه ۱۹ دی در جنوب و جنوب شرق ایران آغاز شد سه استان سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمان را تحت تاثیر قرار داد. بارندگی موجب جاری شدن سیل و تخریب زیرساخت‌ها در استان سیستان و بلوچستان شد و ساکنان ۱۴ شهرستان و یکهزار و ۵۴۲ روستا را تحت تاثیر قرار داده است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.