سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تئاترشهر مجموعه‌ای با امکانات حرفه‌ای است

مدیر مجموعه تئاترشهر گفت:مجموعه تئاترشهر به‌عنوان یکی از مهمترین مجموعه‌های تئاتر حرفه‌ای ایران، امکانات حرفه‌ای و مجموعه‌ای از خدمات هنری را ارائه می‌دهد .

سعید اسدی مدیر مجموعه تئاترشهر درخصوص سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در گفت‌وگو با خبرنگار حوره تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: مجموعه تئاترشهر به‌عنوان یکی از مهمترین مجموعه‌های تئاتر حرفه‌ای ایران، امکانات حرفه‌ای و مجموعه‌ای از خدمات هنری را ارائه می‌دهد که معمولا هر جشنواره مرکزیت خود را در مجموعه تئاترشهر می‌گذارد، سالن‌های متنوع با اندازه‌های مختلف و امکاناتی که در بیرون و داخل مجموعه وجود دارد و بخش عمده‌ای از رویداد‌های جشنواره در مجموعه تئاترشهر اتفاق می‌افتد.

او ادامه داد: یکی از محاسن جشنواره امسال این است که عمده آثار تئاتر استان‌ها که به جشنواره راه پیدا کردند، این فرصت را یافتند تا در مجموعه تئاترشهر اجرا‌های خود را بر روی صحنه ببرند و این برای تکریم و احترام به هنر هنرمندانی است که در شهر‌های خود از امکانات کمتری برخوردار هستند و حال می‌توانند تجربه بهتری را در ارتباط با مخاطب داشته باشند.

اسدی درخصوص نظم بیشتر جشنواره نسبت به سال‌های گذشته بیان کرد: ما در طی این سال‌ها انباشتی از تجربه داریم و سی و هفت دوره تجربه کسب کرده ایم و قاعدتا به سبب این تجربه و به کارگیری افراد متخصص، نظمی برقرار شده که امسال هم با تدابیر دبیرخانه و امکانات تئاترشهر، برنامه ریزی‌های دقیق تری صورت گرفته و خوشبختانه تمام توان ما برای خدمت رسانی به هنرمندان بیشتر شده است.

وی افزود: تئاترشهر خدمات فنی و پشتیبانی مورد نیاز را تامین می‌کند و این‌ها از قبل برنامه‌ریزی شده است و امیدوارم تا انتهای جشنواره گروه‌ها نیز رضایت داشته باشند. تمام تلاش ما این است که تماشاگران با آسودگی و امنیت خاطر از نمایش‌ها استفاده کنند.

اسدی درخصوص کاهش بساط گستران در محوطه تئاترشهر و همکاری شهرداری منطقه بیان کرد: این موضوع یک تاریخچه چندین ماهه دارد، یکی از مطالبات ما در مجموعه تئاترشهر این بود که حضور گروه‌های متفاوت اجتماعی که ممکن است تناسبی با این فضا نداشته باشند، به نوعی از این فضا کنار گذاشته شوند و تدابیری برای آن‌ها اندیشیده شود و این نیازمند همکاری دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری و باقی بخش‌های فرهنگی است.

وی افزود: بر حسب اتفاقی که تئاترشهر افتاد این هوشیاری ایجاد شد تا همه پای کار بیایند و تدابیری اندیشیده شود و طرح ساماندهی بساط گستران صورت گیرد البته از ساعاتی که ماموران ناظر فضا را ترک می‌کنند، برخی بساط فروش خود را پهن می‌کنند، اما اکنون وضعیت محوطه تئاترشهر بهتر شده و این همکاری مستمر شهرداری منطقه ۱۱ را می‌طلبد و خوشبختانه تفاهم نامه بین اداره کل هنر‌های نمایشی، تئاترشهر و شهرداری منطقه منعقد شده تا محصولات تئاتری از جمله تئاتر خیابانی به مناسبت‌های مختلف در اطراف تئاترشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره فجر ، سینما ، فجر98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.