سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تساوی شیرازی ها در لیگ دسته یک فوتبال

شهرآورد تیم های شیرازی در لیگ دسته یک فوتبال ، برنده نداشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ۲۲ مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور ، تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی شیراز به میزبانی ورزشگاه حافظیه به مصاف هم رفتند که تلاش دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه ، تساوی بدون گل بود تا جدال تیم های شیرازی برنده نداشته باشد.

از حواشیه این بازی می توان به اخراج اسماعیل زارع مربی فجر شهید سپاسی شیراز اشاره کرد که در دقیقه ۷۷ نیمه دوم با کارت قرمز داور از کنار زمین اخراج شد.

داوود مهابادی سرمربی فجری ها بدلیل اخراج در بازی هفته گذشته مقابل ملوان بندرانزلی ، از روی سکوها نظاره گر بازی تیمش مقابل شهدای قشقایی بود.

تا پایان هفته ۲۲ ، فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۵ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی باقیماند و شهدای قشقایی با ۲۷ امتیاز ، در رده دهم قرار گرفت.

رشید طهماسبی سرمربی شهدای قشقایی شیراز اظهار کرد: بازی خوبی از جانب دو تیم شاهد بودیم و نتیجه تساوی عادلانه بود هرچند از بازیکنانم انتظار بیشتری داشتم، ولی امیدوارم در بازی‌های بعد عملکرد بهتری ارائه کنند.

در هفته ۲۳ لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور شنبه ۱۹ بهمن ، شهدای قشقایی در مسابقه ای حساس میزبان نود ارومیه خواهد بود و فجر شهید سپاسی رودرروی آرمان گهر سیرجان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.