سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکرمی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردم در انتخابات مجلس، فرد اصلح را انتخاب کنند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این وظیفه مردم است که بین صالح و اصلاح تفاوت قائل شوند و افرادی که شایسته و بایسته تر هستند را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا اکرمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: برگزاری انتخابات در کشور ما موضوع تازه‌ای نیست، چرا که  تاکنون ده مجلس انتخاب شده، دوازده انتخابات ریاست جمهوری صورت گرفته و چندین مجلس خبرگان و ما بیش از سی انتخابات تاکنون داشته ایم.

او ادامه داد: در انتخابات مجلس یازدهم بخشی از خبرگان شورای نگهبان به یک جمع بندی رسیده و افراد واجد شرایط را به مردم اعلام کرده و حال این وظیفه مردم است که بین صالح و اصلاح تفاوت قائل شوند و افرادی که شایسته و بایسته تر هستند را انتخاب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکرمی درباره وظایف مجلس یازدهم گفت: مجلس یازدهم باید به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد مثل بیکاری، تورم و مساله قاچاق و فساد بهای جدی داده و کار را به گونه ای آغاز کنند که امید مردم نسبت به حل برخی از مشکلات بیشتر شود.

عضو جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: همچنین نمایندگان باید مراقبت از خود را هم بیشتر افزایش دهند و نظارت بر نمایندگان  از مجلس بیشتر باشد تا خدای نکرده بین شان افراد نامناسب به مقامی نرسند که بعدها دردسر شود و امید مردم را تبدیل به یاس نکند. البته خوشبختانه جمهوری اسلامی ظرفیت بسیاری دارد و ابتکار زیادی در این زمینه به خرج خواهد داد و از طریق دانش بنیادی و تعاونی‌ها می‌تواند بیکاری را کاهش داده ، وجدان کاری را افزایش داده و مشکلات کشور را حل کند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.