سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور استاندار بوشهر؛

چندین طرح در شهرستان تنگستان به بهره‌برداری رسید

چندین طرح عمرانی اجتماعی و ورزشی با حضور استاندار بوشهر در شهرستان تنگستان بهره‌برداری شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، همزمان با دومین روز از دهه فجر و با حضور عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر، بهره‌برداری و اجرای چندین طرح عمرانی، اجتماعی و ورزشی با اعتبار ۳۲۲ میلیارد ریال در شهرستان تنگستان آغاز شد.

سالن ورزشی دانش آموزی شورکی، چهار زمین چمن مصنوعی، دو واحد مسکونی پزشکان در اهرم، ۳۵ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی، ۱۷۰ هزار مترمربع آسفالت معابر در ۳۹ روستا، ارتقاء مرکز تلفن همراه در زیراهک و جاده اهرم- کلمه، دو سازه آبخیزداری در روستا‌های سمل شمالی و گشی با اعتبار ۲۷۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و اجرای گازرسانی به منطقه خاییز با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال آغاز شد.

استاندار بوشهر در مراسم افتتاح و آغاز اجرای این طرح‌ها گفت: به مناسبت دهه فجر در شهرستان تنگستان بهره برداری و اجرای ۷۲ طرح عمرانی و ۵ طرح اقتصادی و تولیدی با ۷۵۳ میلیارد ریال اعتبار آغاز می‎شود که بیشتر طرح‌ها افتتاحی هستند.

عبدالکریم گراوند افزود: یکی از طرح‌های مهم ساخت ۳۵ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی است که بر اساس تفاهم میان استانداری بوشهر و کمیته امداد کشور ساخته شده است.

او بیان کرد: با پیگیری کمیته امداد امام خمینی استان بوشهر در دهه فجر ۵۰۰ واحد مسکونی که طبقه این تفاهم‌نامه در استان ساخته شده به بهره برداری می‌رسد.

استاندار بوشهر با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، گفت: امیدواریم در مسیر امام و شهدا باشیم و به مردم خدمت کنیم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.