سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری دوره تخصصی پایه پیش بیمارستانی ویژه امدادگران هلال احمر در خاتم

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از برگزاری دوره تخصصی پایه پیش بیمارستانی ویژه امدادگران و نجاتگران هلال احمر این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، حسین نوید رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم از برگزاری دوره تخصصی پایه پیش بیمارستانی ویژه امدادگران و نجاتگران هلال احمر این شهرستان خبر داد و گفت: این دوره به منظور ارتقای سطح توانمندی امدادگران و نجاتگران و آشنایی با اصول و اقدامات پیش بیمارستانی در حوادث و سوانح برگزار شده است.

او با اشاره به اینکه این دوره پیش نیاز دوره‌های تخصصی پایه امداد و نجات است، افزود: سرفصل‌های این دوره به مدت ۴۵ ساعت شامل مدیریت صحنه، آناتومی و فیزیولوژی، مدیریت راه هوایی، تریاژ در حوادث و تروما می‌باشد که با حضور ۲۷ نفر از امدادگران در شهرستان خاتم برگزار شده است.

 از مردم دعوت کرد برای فراگیری آموزش‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، به شعب جمعیت هلال احمر مراجعه کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم گفت: با فراگرفتن آموزش‌های کمک‌های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، می‌توان با صدمات جدیدتر مقابله کرد و تا پیش از انتقال به مراکز درمانی، از پیشرفت صدمات و عوارض جلوگیری کنیم.

نوید گفت: واحد آموزش جمعیت هلال احمر شهرستان خاتم در بهمن دوره‌های تخصصی نجات در آوار نجات در جاده و کارگاه آموزشی حمایت روانی را برگزار خواهد نمود و فراخوان ثبت نام در دوره‌ها نیز به زودی اعلام خواهد شد.

او گفت: در پایان دوره آزمون‌های تئوری و عملی برگزار و به قبول شدگان دوره مربوط گواهینامه اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.