سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار یک تیم بهداشتی در گیلانغرب برای غربالگری بیماری های ویروسی

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب از استقرار یک تیم بهداشتی متشکل از چهار تن از کارشناسان بهداشتی برای رصد بیماری‌های ویروسی و کرونا در مرز سومار خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  شاپور جهانی رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: تمهیدات لازم به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری‌های ویروسی و کرونا در مرز سومار از توابع شهرستان گیلانغرب اتخاذ شده است.

او اظهار داشت: این تیم بهداشتی علاوه بر تشدید نظام مراقبت‌های لازم در راستای اقدامات پیشگیرانه، آموزش‌های لازم، راه‌های انتقال و پیشگیری از بیماری کرونا را برای همه عوامل اجرایی به ویژه کارگران، ترخیص کاران، تجار و پیله وران و رانندگان بازارچه سومار تشریح می‌کنند.

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: به حمدالله تاکنون هیچ گونه مورد مشکوکی مشاهده نشده و در این رابطه نیز بیمارستان و مراکز درمانی در حالت آماده باش هستند.

جهانی همچنین با اشاره به تشکیل جلسه برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه‌های مرتبط در رابطه با بیماری کرونا اضافه کرد: علاوه بر کنترل عبور و مرور در نقاط مرزی، برنامه آموزش و اطلاع رسانی لازم به مردم و همچنین مکان‌های اداری و مدارس توسط کارشناسان مرتبط انجام می‌شود.

او اضافه کرد: کارگاه آموزشی لازم در جهت اطلاع رسانی و آموزش عمومی توسط دانشگاه علوم پزشکی استان برای پزشکان، کارشناسان مربوطه و بهورزان در سطح شهرستان گیلانغرب نیز برگزار می‌شود.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.