سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتخاری: سپاهانی‌ها کار ارزشی انجام دادند / مسابقات لیگ هندبال اسفند به پایان می‌رسد

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: مسابقات لیگ برتر در مرحله حذفی از ۲۴ بهمن آغاز می‌شود و ۲۶ اسفند به پایان می‌رسد.

حسن افتخاری مسئول کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ برتر هندبال عنوان کرد: امسال به دلیل برگزاری ۲ رویداد انتخابی المپیک و انتخابی رقابت‌های جهانی مسابقات‌ لیگ  تحت تاثیر قرار گرفت. تیم ملی سه ماه در این مسابقات بود اما بلافاصله پس از بازگشت ملی پوشان از رقابت‌های انتخابی جهان و قهرمانی آسیا که به میزبانی کویت برگزار شد مسابقات لیگ پیگیری شد.

او افزود: دور مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر امسال در ۲ گروه شش و پنج تیمی برگزار شد. حالا هم قرار است هفته نهایی این رقابت‌ها در دور مقدماتی برگزار شود و پس از آن چهار تیم برتر هر گروه در دور پلی‌آف به مصاف یکدیگر بروند. بر این اساس مسابقات پلی آف از ۲۴ بهمن آغاز خواهد شد و تا ۲۶ اسفند ادامه خواهد داشت تا قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ برتر مشخص شود.

احتمالا مسابقات لیگ جدید از شهریور ۹۹ آغاز شود

افتخاری در ادامه و درباره زمان برگزاری مسابقات لیگ در سال جدید بیان داشت: پیشنهاد خود را به فدراسیون ارائه دادیم. حالا باید پس از تصویب در هیئت رئیسه این تاریخ به استان‌ها و باشگاه‌ها اعلام شود، اما به صورت حدودی می‌توانم بگویم که مسابقات ما در بخش آقایان و بانوان برای سال ۹۹ از شهریور آغاز خواهد شد.

او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره حادثه رخ داده برای سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون که منجر به تعویق بازی‌های این تیم شد بیان داشت: قانع سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون برای حضور در جلسه‌ای که میزبان آن فدراسیون بود به تهران آمده بود و پس از پایان این جلسه با اتوبوس راهی شیراز شد که در مسیر بازگشت اتوبوس دچار سانحه شد. در این حادثه نزدیک به ۱۳ نفر از هموطنان فوت کردند و سرمربی تیم هندبال بانوان شهید شاملی کازرون هم دچار آسیب دیدگی و به همین دلیل به بیمارستان منتقل شد.

سپاهانی‌ها کار ارزشی انجام دادند

افتخاری افزود: سپاهانی‌ها تا آخرین لحظه هم عنوان کردند که ما هتل را رزرو کرده‌ایم و آماده سفر به کازرون و انجام این بازی هستیم، اما به هر حال قرار شد که این بازی به تعویق بیفتد. حالا قرار است این بازی سه شنبه همین هفته برگزار شود. همچنین بازی تیم هندبال شهید شاملی کازرون و تاسیسات دریایی تهران هم با چند روز تاخیر برگزار می‌شود. همواره برای ما مسابقات و لیگ اهمیت دارد و نمی‌خواهیم که این مسابقات با مشکل مواجه شود، اما کار سپاهان یک کار ارزشی و خوب بود و به نظر من همه چیز تنها مسابقه نیست.

افتخاری مسئول کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پرونده‌ای درباره بدهی باشگاه‌ها به فدراسیون و ملی پوشان و بازیکنان وجود دارد یا خیر به عنوان داشت: فدراسیون همیشه ممکن است با این مسائل مواجه باشد. به هر حال تیم‌ها مکلف هستند تا نسبت به پرداخت پول بازیکنان و فدراسیون در موعد مقرر اقدام کنند. خوشبختانه بدهی از جانب تیم‌ها به فدراسیون وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: 

سرمربی لیگ برتری راهی بیمارستان شد

پیروزی آسان مدعیان برابر حریفان

جدال جذاب بالا نشنین در مشهد / تقابل دیدنی سپاهان و ذوب آهن در دربی اصفهان


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.