سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۱۲۳ کیلومتر شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مازندران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از اتصال ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی استان به شبکه گاز و اجرای ۱۲۳ کیلومتر شبکه گاز خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به ۴۰ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری در استان گفت: ۲۹۷۱ هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است که از این میزان۱۹۶۱هکتار آن در فاز عملیاتی قرار دارد.

او افزود: کل قرارداد منعقدشده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی ۲۶۳۶ فقره با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۵۷۷۷ میلیـارد ریال است که تاکنون۱۸۶۱واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۳۴۱۶۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.

موسوی با اشاره به اینکه رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایجاد زیر ساخت‌های مناسب برای استقرار واحد‌های تولیدی و صنعتی است ادامه داد: ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی دارای آب بوده که ۷۹۵لیتر برثانیه آب مورد نیاز این واحد‌ها تأمین شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه درحال حاضر ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی به شبکه گاز متصل شده اند از بهره‌برداری ۲۰پروژه زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دهه فجر امسال خبرداد و گفت: برای اجرای این پروژه‌های عمرانی۱۵۰میلیارد ریال از محل منابع داخلی واستانی هزینه شده است.

موسوی افزود:درحال حاضر ۴۱ پروژه تحویل موقت شدند و ۷۵ پروژه عمرانی نیز با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرک‌ها ونواحی صنعتی استان در حال اجرا است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.