سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حل مشکل آبگرفتگی زیر گذر‌ها در قائم شهر

فرماندار قائم شهر گفت: شهرداری قائم شهر با اجرای طرح بزرگ کانال هدایت آب‌های سطحی در کمربندی شمالی مشکل آبگرفتگی زیر گذر این منطقه را برطرف کرد.

یوسف پور فرماندار قائم شهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، بیان اینکه شهرداری قائم شهر با اجرای طرح بزرگ کانال هدایت آب‌های سطحی در کمربندی شمالی مشکل آبگرفتگی زیر گذر این منطقه را برطرف کرد، گفت:برای تقاطع غیر همسطح الغدیر در مبادی کمربندی غربی به جاده سوادکوه  نیزمقرر شد با همیاری و کمک ستاد مدیریت بحران مازندران و شهرداری مشکل هدایت آب‌های سطحی این تقاطع از طریق کانال به رودخانه تلار با اختصاص ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبار برطرف شود.

صالح زاده شهردار قائم شهر نیز استاندارد سازی و رعایت اصول فنی در اجرای زیر گذر‌ها و تقاطع همسطح را از ضرورت‌های اساسی در انجام پروژه‌ها اعلام و افزود: با ایجاد و توسعه کانال‌های هدایت آب‌های سطحی، ضمن انتقال اصولی آب‌های سطحی، کلیه زیر گذر‌ها و تقاطع غیر همسطح که فاقد معیار‌ها و امکانات فنی هستند اصلاح ساختار و استاندار سازی خواهند شد.

قائم شهر بدلیل بافت قدیمی شهری و ازدحام بالای جمعیتی بعنوان دومین شهر پرتراکم کشور بعد از تهران و تردد بالای خودرویی یکی از کلان شهر‌های مازندران است که در بحث آبگرفتگی معابر بویژه در تقاطع غیر همسطح و زیر گذر‌ها با مشکلات فراوان روبرو است.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.