سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راهیابی ۳ نمایش از فارس به مرحله کشوری کانون پرورش فکری

نمایش‌های ماه پیشونی، فرزند سیمرغ و شاید نجات یابیم از مرحله استانی به جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران راه یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس در مراسمپایانی هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اشاره به اینکه شیراز در سه روز رقابت ۲۱ گروه نمایشی از نقاط مختلف استان شاهد اتفاقات رویداد‌های مطلوبی در زمینه تئاتر عروسکی و کودکان بوده، گفت: اعضای مراکز کانون با همراهی مربیان خود خوش درخشیدند.

او با بیان اینکه مهارت‌های زندگی در این ۳ روز به اشتراک گذاشته شده، بیان کرد: تلاش همه گروه‌ها از بُعد تخصصی و محتوا برای شرکت کنندگان قابل توجه است.

افتخاری با اشاره به درخشش یک گروه از اعضای کانون در رشته سرود کشوری تصریح کرد: امروز باید با یجاد محافل محملی ادبی فضای فرهنگی در جامعه بیشتر شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس ادامه داد: در طول جشنواره هجدهم هنر‌های نمایشی، با آموخت درس‌های زندگی و میراث فرهنگی از دل ادبیات کهن و مدرن   توانسته ایم هنر زندگی را بیاموزیم.

او، در پایان این مراسم که با حضور اصغر زیبایی نژاد، حمید وامق و رعنا تیرانداز، داوران مرحله استانی جشنواره و شاملو، ناظر کشوری کانون پرورش فکری ایران و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد، از برگزیدگان در رشته‌های پوستر و بروشور، گریم، موسیقی، طراحی صحنه، طراحی لباس، طراحی و ساخت عروسک، عروسک گردانی، صداپیشگی، نویسندگی، بازیگری زن، بازیگری مرد، کارگردانی و نمایش در ۱۳ رشته با اهداء جوایزی تقدیر کرد.

انتهای پیام/ت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.