سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطار هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در یزد به مقصد نزدیک می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد گفت:با اعلام نتایج هجدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی، این جشنواره امروز در یزد به کار خود پایان می‌دهد.

سید حسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: در آیین اختتامیه امروز سه گروه نمایشی از سوی هیئت داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به دبیرخانه جشنواره مستقر در تهران معرفی می‌شوند.

او با بیان اینکه این جشنواره به مناسبت سال‌گرد پیروزی انقلاب اسلامی و معرفی نمایش‌های برتر طی یک روز در یزد برگزار شد، افزود: ۱۱۰ عضو نوجوان دختر و پسر در قالب ۱۶ گروه نمایشی از مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان یزد نمایش‌های خود را به روی صحنه بردند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد ادامه داد: داوری این جشنواره به عهده علیرضا خورشیدنام، علی شکاری و مریم نیک‌آیین از هنرمندان عرصه نمایش استان است.

او شعار این جشنواره را نمایش تمرین زندگی، ساختن آینده عنوان و تصریح کرد: جشنواره کشوری این رویداد فرهنگی، ۲۶ تا ۲۹ فروردین۹۹ به میزبانی کانون پرورش فکری استان خوزستان، با حضور ۱۴ گروه نمایشی منتخب، در شهر اهواز برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان یزد ادامه داد: این جشنواره دیروز ۱۲ بهمن با شادپیمایی گروه‌های نمایشی و حضور کودکان و نوجوانان یزدی با عروسک‌هایشان از میدان فرهنگ تا مجتمع فرهنگی هنری کانون، محل برگزاری جشنواره، برگزار شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
گگکگ
۱۶:۴۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
اگه میشه نتایج مسابقات رو بذارید