سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از چهار طرح عمرانی و خدماتی در عجب شیر

به مناسبت دهه مبارک فجرچهار طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار یک میلیاردو ۷۱۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،به مناسبت دهه مبارک فجرچهار طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار یک میلیاردو ۷۱۵ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل افتتاح مرکز خدمات سلامت شماره ۲ شهری، افتتاح مسیر گشایی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت معابر روستای گوروان و احداث کانال آبیاری نبرین، افتتاح ۵ واحد منازل سازمانی راه آهن عجب شیر می‌باشد.

حیدرپور رییس شبکه بهداشت و درمان در افتتاح مرکز خدمات سلامت شماره ۲ شهری گفت:افتتاح مرکز خدمات سلامت شماره ۲ شهری با اعتبار یک میلیارد تومان در مساحت ۳۸۰ مترمربع سال ۹۵ کلنگ زنی و دهه مبارک فجر ۹۸ به بهره برداری رسید.

حیدرپور افزود:با مشارکت بخش خصوصی و نظارت شبکه بهداشت و درمان عجب شیر این مرکز در حال ارائه خدمات بهداشتی به ۱۱ هزارو ۲۰۰ نفر از همشهریان ساکن عجب شیر شامل خدمات مراقبتهای پیش از بارداری و واکسیناسیون و مشاور تغزیه و وزیت پزشک عمومی و بهداشت محیط و حرفه و کنترل فشار خون و دیابت و سالمندان و مراقبت‌های دندان می‌باشد.

عاشقی بخشدار بخش مرکزی در افتتاح آسفالت روستای گوروان افزود:افتتاح مسیر گشایی وزیر سازی و جدول گذاری و آسفالت کاری روستایی گوروان در حدود ۴۰۰۰مترمربع با هزینه ۲۰۰میلیون تومان از اعتبارات دهیاری روستای گوروان به بهره برداری رسید.

نوروزی رییس جهاد کشاورزی گفت: افتتاح احیای قنات روستای نبرین که کل مسیر یک کیلومتر می‌باشد با توجه به فصل سرما حدود ۴۷۰متر آن ساماندهی و لاینینگ نهر با اعتبار ۳۱۵میلیون تومان اجام شده که در صورت مساعد بودن هوا بقیه مسیر نیز تا ورودی روستا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.