سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه ارسک:

مردم پرسش‌هایشان را رو در رو از نمایندگان بپرسند

حجت الاسلام استاد گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید زمانی را برای پرسش و پاسخ‌های مردمی قرار بدهند و مردم رودررو سوالات خود را از نامزد‌ها بپرسند.

حجت الاسلام استاد امام جمعه بخش ارسک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، با اشاره به اینکه وظیفه اصلی یک نماینده قانون گذاری است، گفت: هر نماینده‌ای باید نقاط قوت و ضعف منطقه خودش را بداند تابه خوبی بتواند آسیب‌ها را شناسایی کند.

او با اشاره به آیه‌ی شریفه "و شاورهم فی الامر" افزود: نماینده‌ای می‌تواند در بحث نمایندگی موفق عمل کند که مشاوران خوبی را در کنار خود داشته باشد.

حجت الاسلام استاد ادامه داد: یک نماینده ممکن است بخاطر مشغله کاری در مجلس نتواند تصمیم خیلی خوبی را در موارد قانون گذاری بگیرد برای همین یک مشاور خوب میتواند در این زمینه به وی کمک کند.

او اظهار کرد: بررسی سوابق اجرایی و کاری، اظهار نظر‌ها، تصمیم گیری‌ها، عملکرد‌ها و انقلابی بودن یک نماینده می‌تواند در روند انتخابات مردم تاثیر گذار باشد.

حجت الاسلام استاد با اشاره به متعدد بودن شاخص‌های انقلابی بودن، ادامه داد: نماینده‌ای که بناست برای مردم کار کند بایستی مواضع خود را به صورت صریح به مردم بگوید که چقدر به آرمان‌های امام و شهدا پایبند است.

امام جمعه ارسک تصریح کرد: مسائلی که یک نماینده باید نسبت به آن‌ها آگاهی داشته باشد شامل اطلاعات رسانه‌ای و مباحث حقوقی و از همه مهمتر آگاهی کامل به مباحث قانون اساسی است.

او بیان کرد: نمایندگان باید دیدگاه قانونی خود را به مردم بگویند و در کنار وظایف اصلی خود می‌توانند برای تسریع کار‌های اجرایی هم از مسئولین مربوطه درخواست مساعدت کنند.

امام جمعه ارسک ادامه داد: نامزد‌های بومی با مشکلات مردم در سطح کلان آشنا هستند و این امر باعث میشود که تصمیم‌های بهتری را برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

انتهای پیام /ط ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.