سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

ایران یکی از قدرت‌های آسیا در حوزه بیوتکنولوژی است

ستاری گفت: ایران در بیوتکنولوژی یکی از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود و در منطقه بی نظیر هستیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌ جمهوری، در مراسم افتتاح خط تولید آنزیم‌های دام، طیور و انسانی در یک شرکت دانش بنیان اظهار کرد: این مجموعه در عمل بدون حمایت‌های دولتی راه اندازی شده است.

او ادامه داد: ایران در بیوتکنولوژی یکی از قدرت‌های آسیا محسوب می‌شود و در منطقه بی نظیر هستیم، کشوری مانند ترکیه در همسایگی ایران یک داروی بایوتک تولید نمی‌کند.

ستاری تصریح کرد: به ما می‌گفتند در بیوتک وارد حوزه تولید آنزیم نشوید چرا که کار ساده‌ای نیست، اما امروز این مسیر طی شده است.


بیشتر بخوانید: پایدار کننده واکسن آشامیدنی طیور ساخته شد


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد: امروز ما سیستم جدیدی داریم و با افتتاح خط تولید آنزیم‌های دامی زمین بازی جدیدی در حوزه علمی کشور باز شد تا بتوانیم در تولید سایر آنزیم‌ها ورود کنیم.

آنزیم‌های دام، طیور و انسانی در صنایع غذایی و شوینده مورد استفاده  قرار می‌گیرند

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه مراسم افتتاح خط تولید آنزیم‌های دام، طیور و انسانی یک شرکت دانش بنیان در جمع خبرنگاران، با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: کارخانه تولید آنزیم با همت عزیزان در داخل کشور و با کمک معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت جهاد کشاورزی راه اندازی شد.

نمکی گفت: نیازمند این فرآورده‌ها در کشور بودیم، این آنزیم‌ها در صنایع غذایی و شوینده مورد استفاده قرار می‌گیرند. 

وزیر بهداشت یادآوری کرد: افتتاح خط تولید این آنزیم‌ها در اقدامی بزرگ و ملی در زمینه تولید این فرآورده‌ها در کشور خواهد بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانش بنیان ، خط تولید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.