سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی سبک‌های غیر کنترلی مازندران

مسابقات قهرمانی کاراته سبک‌های غیر کنترلی مازندران گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه مبارک فجر در تنکابن برگزار شد.

حسن رجبی رئیس هیئت کاراته مازندران در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به استقبال خوب از مسابقات قهرمانی کاراته سبک‌های غیر کنترلی مازندران به میزبانی تنکابن، گفت:این مسابقات در بین آقایان و بانوان به مدت دو روز در سالن امام رضا علیه السلام شهرستان تنکابن برای ارتقای سطح ورزشکاران این رشته برگزار شد تا پشتوانه خوبی برای تیم ملی کشورمان باشد.

او افزود: در این دوره از مسابقات در بخش بانوان ۲۸۰ نفر در بخش آقایان و ۴۹۰ نفر شرکت کردند.

حمید نامدار شاهی مسئول هیئت کاراته تنکابن و مسئول برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی استان سبک‌های غیرکنترلی در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: تمامی رده‌های سنی و بانوان و آقایان در این مسابقات شرکت کردند که در پایان این مسابقات به نفرات برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد و نفرات برگزیده تیم مازندران برای انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان حضور خواهند یافت.

او افزود: در این دوره از مسابقات تمامی تیم‌های شهر‌های مختلف استان حضور داشتند که با استقبال خوب ورزش دوستان این رشته مواجه شد.

در پایان نتیجه تیمی مسابقات سبک‌های غیرکنترلی کاراته قهرمانی استان در بخش بانوان نور مقام اول، تنکابن مقام دوم و رامسر مقام سوم و دربخش آقایان تیم چالوس، تنکابن و نور مقام اول تا سوم را کسب کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.