سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حفظ سلامت مردم در اولويت قرار دارد

استاندار کرمانشاه گفت:شورای اطلاع رسانی و آموزش برای مبارزه با بیماری‌های واگیر تشکیل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بازوند استاندار کرمانشاه در نشست شورای پدافند غیر عامل بر ضرورت پیشگیری و اطلاع رسانی به موقع برای مبارزه با بیماری‌های واگیر تأکید کرد و گفت: شورای اطلاع رسانی و آموزش برای مبارزه با بیماری‌های واگیر تشکیل می‌شود.


استاندار کرمانشاه اجرای دقیق دستورالعمل مقابله (تشخیص و درمان) برای مبارزه با ویروس کرونا در مرز‌های استان را بیان کردو گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در شورای پدافند غیرعامل و دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هم اکنون تیم‌های مراقبت مرزی برای غربالگری مسافران حضور دارند و اقدامات لازم برای امر پیشگیری و مبارزه با این ویروس در حال انجام است.


او افزود: با توجه به انتظار بجای مردم از ما برای توجه به این موضوع در اجرای دستورالعمل‌ها به همه مسوولین تأکید شده است که از ظرفیت‌های اطلاع رسانی و آموزشی استفاده شود.


بازوند مشارکت مردم را در اجرای توصیه‌های بهداشتی و پیشگیرانه بسیار ضروری دانست و افزود: اقدامات پیشگیرانه در مرز‌ها بسیار قویتر انجام شود و دستگاه‌های اجرایی ذی ربط موظف هستند مرز‌ها با دانشگاه علوم پزشکی همکاری لازم را داشته باشند.


مقام ارشد استان با بیان اینکه سخنگوی ستاد اطلاع رسانی نسبت به تولید محتوا‌های آموزش و توصیه‌های پیشگیرانه اقدام خواهد کرد و از با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها نسبت به آگاهی بخشی اقدام خواهیم کرد.


بازوند نقش آموزش و پرورش را در نهادینه شدن فرهنگ پیشگیری و اطلاع رسانی یادآور شد و نقش پیشگیری را در شیوع بیماری‌های واگیر بسیار مهم ارزیابی کرد.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.