سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۴۱ طرح به مناسبت دهه فجر در حوزه سلامت نهاوند

فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در ایام‌الله دهه فجر ۸۸ طرح با اعتباری افزون بر ۸۸ میلیارد تومان در نهاوند افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مراد ناصری، فرماندار شهرستان نهاوند گفت: در ایام دهه فجر ۶۲ طرح با اعتباری افزون بر ۷۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و ۲۶ پروژه نیز با اعتباری افزون بر هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان کنلگ‌زنی می‌شود.

او اضافه کرد: از مجموع ۸۸ پروژه ۱۱ پروژه مربوط به حوزه جهادکشاورزی با اعتباری حدود هشت میلیارد تومان است که به بهره‌برداری می‌رسد و ۴۱ پروژه نیز با اعتبار ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در حوزه بهداشت به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه ۳۵ پروژه با اعتبار ۳۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در حوزه عمران شهری و روستایی افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود افزود:در حوزه گردشگری نیز یک پروژه با اعتبار ۵۷۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: اگر دستاورد‌های کشور را در طول ۴۰ سالی که انقلاب به پیروزی رسیده است، با دوران قبل از انقلاب مقایسه کنیم به طور قطع دستاورد‌های بزرگ و تحولات قابل ملاحظه و چشمگیری در کشور انجام شده است.

ناصری افزود:ما هر چه از این دستاورد بزرگ داریم استقلال و آزادی است و این دستاورد بزرگ سنگ بنای حماسه‌های بزرگ بعدی در کشور مانند حماسه حضور مردم در هشت سال دفاع مقدس، حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و دیگر حماسه‌های بزرگ در کشور است.

او با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر بیش از ۴۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، هنری و اجتماعی در نهاوند برگزار می‌شود ابراز کرد: در شرایط فعلی نیز مانند گذشته به طور قطع با تدبیر‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری و همکاری دولت و ملت همیشه در صحنه ایران این دوران سخت را پشت سر خواهیم گذاشت و از این امتحان سربلند بیرون خواهیم آمد.

انتهای پیام/ ش

برچسب ها: دهه فجر ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.