سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوای سرد و یخبندان تا روز سه شنبه ادامه دارد

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: تا روز سه‌شنبه شاهد استقرار هوایی سرد و یخبندان به‌خصوص در نواحی سردسیر استان خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهناز حق‌پرست  کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه  در خصوص آخرین شرایط جوی استان، گفت: هوای استان تا اواسط وقت روز جمعه صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و افزایش ابر خواهد بود  این شرایط در روز سه‌شنبه و پنجشنبه ممکن است در پاره‌ای از نقاط از نواحی شمالی شرق استان با رگبار خفیف و موقت برف و باران همراه باشد.

او با بیان اینکه تا روز سه‌شنبه شاهد استقرار هوایی سرد و یخبندان به‌خصوص در نواحی سردسیر استان خواهیم بود، افزود: از روز چهارشنبه تا پایان هفته دمای هوا در نقاط مختلف استان روند افزایشی و هوا گرم‌تر خواهد شد.

او از ورود سامانه بارشی به جو استان خبر داد و گفت: سامانه بارشی از اواخر وقت روز جمعه جو منطقه را تحت تاثیر قرار می‌دهد و شرایط را برای بارندگی در سطح استان فراهم می‌کند.

حق‌پرست بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای کرمانشاه بین حداقل چهار درجه زیر صفر و حداکثر پنج درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۱۶ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و بخش کوزران با کمینه دمای ۹ درجه سانتی‌گراد زیر صفر به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای  پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.