سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۲۰۰ مددجوی کهگیلویه و بویراحمد صاحب شغل شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: یک هزار و ۲۰۰ مددجوی زیر پوشش کمیته امداد این استان از سال ۱۳۹۵ تاکنون از طریق مراکز کاریابی صاحب شغل شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، قباد مبشری مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان حوزه اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مدت با ۵۰۰ کارفرمای بومی و غیربومی تعامل و ارتباط برقرار کرده اند.

او افزود: هدف از این اقدام مهم یافتن شغل مناسب و پایدار برای مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از طریق کارفرمایان بومی و غیربومی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: یکی از بسته ‌های تشویقی کمیته امداد این استان برای کارفرمایان بومی و غیربومی که اقدام به یافتن شغل برای مددجویان استان کنند، پرداخت حق بیمه سهم کارفرما به مدت سه و نیم سال است.

مبشری عنوان کرد: میزان پرداخت تسهیلات به کارفرمایان بومی و غیربومی به ازای هر مددجوی مشغول به کار شده کهگیلویه و بویراحمد ۵۰۰ میلیون ریال است.

او گفت: این میزان تسهیلات تا سقف پنج میلیارد ریال به ازای ۱۰ نفر مددجوی مشغول به کار شده از سوی کارفرمایان بومی و غیربومی قابل پرداخت خواهد بود. 

تعداد افراد زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار با جمعیتی افزون بر ۱۰۶ هزار نفر است.

 

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.