سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور مردم در انتخابات از ۱۵ نقطه بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود

حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۵ نقطه استان بوشهر به صورت زنده پخش می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: روز دوم اسفند و در عملیات ویژه رسانه‌ای روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۵ نقطه و از همه شهرستان‌های استان بوشهر به صورت زنده از صدا و سیما پخش می‌شود.

سید حسین ناظر با اشاره به ضرورت بیش از پیش انعکاس حضور حماسی و انقلابی مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه شهرستان‌های استان بوشهر افزود: علاوه بر مرکز شهرستان‌ها، در بوشهر هم از  پنج نقطه حضور مردم همیشه در صحنه و انقلابی در انتخابات به صورت زنده و مستقیم پخش خواهد شد.

او با اشاره به پخش حدود ۵۰ هزار دقیقه برنامه مرتبط با انتخابات و افتخارات ملی در چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی ادامه داد: از این میزان پخش برنامه ۲۷ هزار دقیقه در رادیو و رادیو نما، ۲۰ هزار دقیقه در تلویزیون و سامانه مکتوب تصویری، سه هزار دقیقه در حوزه‌های خبر، فضای مجازی و شعر و موسیقی در گستره استانی، ملی و فراملی انعکاس می‌یابد.

رئیس ستاد انتخابات رسانه ملی در استان بوشهر بیان کرد: این فعالیت‌های رسانه‌ای حاصل پشتوانه فکری بیش از ۵۰ پرسشگر و افکار سنج اجتماعی، هیات‌های اندیشه ورز دانشگاهی و حوزوی، سازمان‌های مردم نهاد و ستاد‌ها و هیات‌های اجرایی، نظارتی، بازرسی و قضایی استان بوشهر است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.