سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۶۳ درصدی کمک‌های مردمی در آمل

رئیس کمیته امداد شهرستان آمل از رشد ۶۳ درصدی کمک‌های مردمی در ۹ ماهه امسال در این شهرستان خبر داد.

حسن قربانی رئیس کمیته امداد شهرستان آمل در گفت و گو با   خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: مردم خیر و نیکوکار این شهرستان  در ۹ ماهه امسال  مبلغ ۸ میلیارد و ۵۱۰ میلیون تومان در بخش‌های مختلف به نیازمندان کمک کرده ند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۳ درصد رشد داشته است.

او افزود:این کمک‌ها از محل صندوق‌های صدقات (صندوق برزگ معابربه تعداد ۲ هزار و ۲۳۰ عدد، صندوق‌های متوسط مراکز عمومی به تعداد ۳۰۳ عدد، صندوق‌های کوچک خانگی به تعداد ۳۵ هزار و ۷۰۰ عدد) بوده است.

قربانی گفت: کمک‌های مردمی از محل زکات و کفاره مبلغ یک میلیارد و هفتصد و سی و شش میلیون تومان با رشد ۵۵ درصدی بوده است.

او افزود: از محل کمک‌های حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین به تعداد ۲ هزار و ۵۸۰ نفر حامی جهت تعداد ۴۲۰ فرزند یتیم و ۱۸۰ نفر از فرزندان مددجوی طرح محسنین مبلغ یک میلیارد و پانصد و پنجاه و چهار میلیون تومان با رشد ۸۹ درصدی بوده است.

قربانی گفت: از محل کمک‌های جامع در سر فصل مبتنی بر نیاز (شامل مشارکت مردمی در اجرای طرح‌های مختلف از قبیل احداث مسکن، تامین جهیزیه، اطعام دهی و) مبلغ ۳ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان با رشد ۱۱۲ درصدی بوده است.

قربانی رئیس کمیته امداد امام خمینی ره شهرستان آمل در پایان ضمن قدردانی از مردم نوع دوست و خیر شهرستان آمل، آمادگی لازم این نهاد در خدمت رسانی هر چه بهتر به اقشار آسیب پذیر جامعه با کمک‌های بی دریغ اهالی منطقه اعلام نمود.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.