سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دهه فجر فرصت خوبی برای مرور انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است

مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت خوبی برای مرور، انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن در حوزه‌های مختلف است.

علی شریفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: یکی از مهمترین شعار‌هایی است که در جریان پیروزی انقلاب اسلامی مطرح شده است و این شعار ماهیت انقلاب و روح حاکم برقانون اساسی جمهوری اسلامی با هدف آزادی بیان، فکر، اندیشه، عقیده و استقلال از استکبار جهانی مطرح شده بود.

او افزود: با تحقق پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشور صاحب سه اصل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی شد و از این طریق به دستاور‌های علمی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دست یافت.

شریفی با تاکید برپیشرفت‌های علمی و دستیابی به برخی فناوری‌ها در سال‌های اخیر، بیان داشت: مقایسه وضعیت آموزشی، فناوری، جاده سازی، علوم وفنون، کسب رتبه‌های برتر المپیاد، کسب رتبه‌های برتر کشوری در تولید علوم نانو، تحصیل بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان واجب التعلیم، افزایش ۱۲ برابری هنرستان‌ها و برقراری عدالت آموزشی را نمایانگر دستاورد‌های قابل توجهی از این انقلاب است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با اشاره به نهضت سواد آموزی و ریشه کنی بیسوادی در کشور، گفت: نهضت سوادآموزی با توجه به تاکید ارزش علم در اسلام، یکی از اقدامات بسیار خوب نظام جمهوری اسلامی در ایران بود.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.