سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره مندی ۵۴ روستای خراسان رضوی از آب بهداشتی

همزمان با دهه فجر امسال با اجرای پروژه‌های آب‌رسانی ۵۴ روستای خراسان رضوی با جمعیت ۶۰ هزار نفر از نعمت آب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید ابراهیم علوی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: در این راستا ۲۸ پروژه با هزینه ۲۳۰ میلیارد ریال در روستا‌های این استان اجرا شده که همزمان با دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

او تصریح کرد: این پروژه‌ها در روستا‌های شهرستان‌های مشهد، بردسکن، تربت‌حیدریه، چناران، خواف، جغتای، داورزن، درگز، سبزوار، سرخس، طرقبه شاندیز، فریمان، قوچان، کاشمر، کلات و گناباد اجرا شده است.

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان رضوی گفت: برای اجرای این پروژه‌ها ۷۹ کیلومتر لوله‌گذاری خط انتقال، ۵۵ کیلومتر شبکه توزیع، اصلاح و بازسازی ۱۰۷ فقره انشعاب، حفر و تجهیز ۱۲ حلقه چاه، احداث حوضچه‌های شیرآلات، مخزن ذخیره آب، حصارکشی و ساخت ایستگاه‌های پمپاژ انجام شده است.

علوی افزود: در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۵۹۰ هزار نفر در ۲ هزار و ۴۸۶ روستای این استان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند. این شرکت هم‌اکنون با افزون بر ۶۰۰ هزار مشترک بیشترین جمعیت روستایی زیرپوشش در کشور را دارد.
 
انتهای پیام//ف.غ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.