سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائدی: امیدوارم گل دهمین خودم را در لیگ برتر مقابل پرسپولیس به ثمر برسانم

بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هیچ بازیکنی نمی‌تواند قول گلزنی در شهرآورد را بدهد، اما امیدوارم دهمین گلم را به پرسپولیس بزنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی قائدی مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران پس از بازی با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم و دل هوادارانی که در این هوای سرد برای دیدن بازی آمده بودند را شاد کردیم.   امیدوارم هواداران راضی باشند و امیدوارم در بازی سختی که برابر پرسپولیس داریم هم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

او درباره مصدومیت شیخ دیاباته گفت: در این باره چیزی نمی‌دانم و از وضعیت شیخ خبر ندارم. وقتی به رختکن آمدم او را ندیدم. امیدوارم مصدومیتش جدی نباشد.

او درباره بازی در کنار ارسلان مطهری گفت: ارسلان بازیکن خوبی است و واقعا علاقه دارم کنار او بازی کنم و خیلی خوشحالم که روز به روز پیشرفت می‌کند و برای تیم گل می‌زند.


بیشتر بخوانید: میلیچ: شایسته پیروزی بودیم/ نیاز شدیدی به ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس داریم


او درباره اینکه فرهاد مجیدی به او لقب نیمار داده بیان کرد: آقا فرهاد نظر لطفشان بود و هر فردی جایگاهی دارد و من هم سعی می‌کنم در جایگاه خودم بهترین باشم.

او در پاسخ به این سوال که  آیا فکر می‌کرده بتواند آقای گل شود تصریح کرد: آقای گل شدن هدف دومم است و هدف اول من موفقیت استقلال است.

قائدی درباره اینکه آیا در شهرآورد گل می‌زند یا خیر گفت: هیچ بازیکنی نمی‌تواند قول گلزنی در شهرآورد بدهد، اما تمام سعی و تلاشم را می‌کنم.

او درباره اینکه ابتدای فصل قول داده ۱۰ گل برند و اکنون یک گل تا آرزوی ۱۰ تایی شدن فاصله دارد گفت: امیدوارم گل دهم را در دربی بزنم.

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
55
۱۱:۲۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
شیر
مهتاب
۰۳:۰۷ ۱۳ بهمن ۱۳۹۸
بخاطر همین تعصب و غیرت وبازی زیبات دوست داریم نیمار آسیا