سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ابراهیمی: با تجربه بیشتر می‌توانستیم استقلال را در آزادی شکست بدهیم

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: اگر تیم ما باتجربه‌تر عمل می‌کرد در نهایت می‌توانستیم استقلال در آزادی شکست بدهیم.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین ابراهیمی بازیکن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شکست این تیم برابر تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب بازی را شروع کرد و به گل هم دست یافتیم و بعد از گل هم چند موقعیت گلزنی داشتیم، اما متاسفانه توپ هایمان وارد دروازه حریف نشد. ما می‌دانستیم که اگر نتوانیم گل‌های دوم و سوم را بزنیم تیممان به مشکل می‌خورد. تیم استقلال  در نیمه اول هیچ حرفی برای گفتن نداشت و اگر گل‌های دوم و سوم می‌زدیم راحت‌تر بازی می‌کردیم.

اوادامه داد: تیم استقلال در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام داد شرایطش بهتر شد و توانست گل دوم به ما بزند. استقلال با موقعیت نصف و نیمه توانست گل بزند و اگر تیم ما باتجربه‌تر عمل می‌کرد در نهایت می‌توانستیم استقلال در آزادی شکست بدهیم.

ابراهیمی درباره اینکه هواداران استقلال معتقد بودند که تیم نفت مسجد سلیمان ضد فوتبال بازی می‌کرد، گفت: ما ضد فوتبال بازی می‌کردیم؟ در کدام صحنه ما خودمان را به زمین انداختیم؟ استقلال بعد از اینکه ۲ بریک جلو افتاد بازیکنان این تیم ۶، ۷ مرتبه به زمین خوردند و دکتر این تیم الکی به زمین مسابقه آمد. ما در نیمه اول که یک بر صفر جلو بودیم یک بار هم بازی را تلف نکردیم و یک صحنه نشان بدهید که ما یک بار به زمین خورده باشیم. این موضوع صحت ندارد.


بیشتر بخوانید: استقلال ۲ - نفت مسجدسلیمان یک/ شاگردان مجیدی با کامبک به استقبال دربی رفتند


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.