سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی: مصدومیتم به خاطر اشتباه خودم بود/ از لحاظ جسمانی عقب هستم

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: متاسفانه مصدومیت یک ماهه من ۳ ماه طول کشید و نتوانستم به هواداران بگویم چه اتفاقی برایم افتاده است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال تهران که در چند هفته گذشته به دلیل مصدومیت نتوانسته تیمش را همراهی کند، در پایان دیدار با نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: در اینستاگرام صفحه‌ای ندارم و به همین دلیل نتوانستم به هواداران بگویم که چرا مصدومیت یک ماهه من ۳ ماه طول کشید. تا به حال مضدومیت جدی نداشتم و این آسیب دیدگی برایم سخت و غیرقابل باور بود.  

یزدانی در ادامه گفت: آسیب دیدگی من مصادف شد با زمانی که سرمربی رفته بود و مدیرعامل و سرپرستی هم نداشتیم. در یک مقطع کوتاه هم چند بازی سخت داشتیم و یک بازی سنگین برابر سپاهان در لیگ برتر داشتیم. قبل از بازی با سپاهان در جام حذفی می‌خواستم هر طور شده، حتی با مصدومیت بازی کنم، زیرا بازی سرنوشت سازی بود. متاسفانه برای این بازی بدون اجازه پزشکان تیم و به صورت اختصاصی تمرین کردم و متاسفانه مصدومیتم تشدید شد و بازی با سپاهان هم لغو شد.


بیشتر بخوانید: مجیدی: تیم خوبی را شکست دادیم/ مصدومیت دیاباته جدی نیست


مدافع استقلال افزود: در واقع مصدومیتی که گریبان گیر من شده، به خاطر اشتباه خودم بود و به همین دلیل از هواداران عذرخواهی می‌کنم. می‌خواستم در آن موقعیت سخت، خودم را به بازی‌ها برسانم و بتوانم به تیم کمک کنم. باید از تمام هواداران، باشگاه و هم تیمی هایم عذرخواهی کنم و امیدوارم بتوانم در آینده جبران کنم.  

او در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند استقلال را در شهرآورد همراهی کند گفت: مصدومیتم برطرف شده و از فردا با تیم تمرین می‌کنم، اما ۳ ماه است که تمرین نکردم و حتی یک دو ساده هم نداشتم؛ بنابراین از لحاظ جسمانی عقب هستم و این به نظر کادرفغنی بستگی دارد که در شهرآورد بازی کنم یا نه.  

انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.