سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستان عمومی و انقلاب ايرانشهر :

برگزاری انتخابات سالم و آزاد نشان از اقتدار نظام است

گل محمدی گفت:برگزاری انتخابات سالم و آزاد نشان از اقتدار نظام است و میزان حضور مردم در انتخابات نشان دهنده میزان پشتیبانی و در صحنه بودن مردم در حمایت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

محسن گل محمدی دادستان عمومی و انقلاب ايرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان ایرانشهر با رعایت اصل بی طرفی و پیشگیری‌های لازم در خصوص وقوع جرائم انتخاباتی به نامزد‌ها و هواداران آنان توصیه می‌کند از هر گونه فعالیت تبلیغات انتخاباتی قبل از موعد مقرر قانونی خودداری کنند.

گل محمدی افزود: کشور ما یکی از بهترین انتخابات را در دنیا برگزار می‌کند و این خود نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی ایران نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی نیز میباشد. گل محمدی اظهار داشت: مهمترین هدف ما این است که انتخابات قانون مدار و با مشارکت بالا و همچنین رقابت توام با قانون مداری به همراه احترام به نامزد‌های دیگر برگزار شود.

او  با بیان اینکه نامزد‌های مجلس قانون گذاری ابتدا باید خود الگوی قانون مداری باشند، گفت: با توجه به اینکه در قانون، محدوده تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی مشخص شده است پس هر گونه تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی و واقعی ممنوع است و با آن برخورد می‌شود.

دادستان ایرانشهر گفت: برگزاری انتخابات سالم و آزاد نشان از اقتدار نظام است و میزان حضور مردم در انتخابات نشان دهنده میزان پشتیبانی و در صحنه بودن مردم در حمایت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی است.

او گفت: حضور گسترده و پرشور مردم در انتخابات دوم اسفند ماه موجب هراس دشمنان نظام اسلامی ایران و خنثی سازی دسیسه‌ها و توطئه‌های آنان علیه کشور خواهد شد.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.