سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور ۲ نماینده استان در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر

رییس انجمن نمایش کرمانشاه گفت : نمایش «خردل لای نون» در بخش نمایش خیابانی و نمایش «کاروان چوبی» در بخش جنبی، نماینده استان در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدرضا درند رییس انجمن نمایش کرمانشاه گفت : نمایش «خردل لای نون» به کارگردانی جلال حسنوند در بخش نمایش خیابانی و نمایش «کاروان چوبی» به نویسندگی و کارگردانی مرتضی اسدی در بخش جنبی، نماینده استان در سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر هستند.

او گفت : بعد از ۱۰ سال برای اولین بار کرمانشاه در بخش صحنه جشنواره نماینده‌ای ندارد.

او گفت: از سال ۸۹ کرمانشاه همواره در بخش صحنه‌ای جشنواره حضور پرقدرت داشته است به گونه‌ای که در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایش پروانه الجزایری در بخش حرفه ای‌های تئاتر ایران صاحب مقام برتر شد و جوایز بخش‌های طراحی صحنه، نویسندگی و کارگردانی را به دست آورد.

درند گفت: گروه تئاتر «بازی» استان کرمانشاه در کل کشور به دلیل سابقه طولانی حضور در جشنواره تئاتر رکورددار محسوب می‌شود.

رییس انجمن نمایش کرمانشاه در خصوص تئاتر‌های ایام فجر در خود استان گفت: هم اکنون نمایش زن و شتر و کاکاسیاه در سرسرای شماره ۲ تئاتر شهر کرمانشاه واقع در مجتمع انتظار بر روی صحنه است.

درند افزود: نمایش «اعترافی» در باره زنان در پلاتو تجربه مجتمع شهید آوینی کرمانشاه از ۱۳ تا ۱۷ بهمن ماه به روی صحنه خواهد رفت.

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.