سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی ایران ایر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پروازهای شمال به علت بدی آب و هوا در یزد فرود داشتند

اصغرزاده گفت:پروازهای رامسر- تهران و نوشهر- تهران به علت بدی هوا چند دقیقه ای در یزد فرود داشتند که با افزایش دید خلبان به سمت تهران در حرکت هستند.

معصومه اصغر زاده سخنگوی شرکت هواپیمایی ایران ایر در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ورود پروازهای رامسر- تهران و نوشهر – تهران در یزد گفت: این دو هواپیما به علت بدی هوای تهران مجبور شدند در یزد فرود اضطراری داشته باشند اما بلافاصله بعد از مناسب شدن وضعیت آب و هوا، هر دو به مقصد تهران در حال پرواز هستند.

او افزود: هواپیماهای ATR که از مسیرهای شمال به سمت تهران در حال حرکت بودند به دلیل کاهش دید خلبان و بد شدن وضعیت آب و هوا در تهران مجبور شدند چند دقیقه‌ای در یزد فرود اضطراری داشته باشند که با بهبود وضعیت آب و هوا این پروازها چند دقیقه دیگر به تهران می‌رسند.

گفتنی است ساعتی پیش اعلام کردند که پروازهای رامسر- تهران و نوشهر- تهران به جای فرود در تهران در فرودگاه یزد فرود آمده و متاسفانه خدمه و یا خلبان علت فرود این هواپیما را اعلام نکرده بودند که با پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شد که به علت بدی آب و هوا در استان تهران این هواپیماها مجبور شدند در یزد چند دقیقه‌ای فرود داشته باشند.

 

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.