سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۰۰ مدرسه کرمان میزبان مهمانان نوروزی خواهند بود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی ۴۳۳ مدرسه برای اسکان مسافران نوروز۹۹ خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید قوام رضا میرحسینی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان در اولین امروز جلسه ستاد اسکان نوروزی ۹۹ آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه برای نوروز ۹۹ تعداد ۳۸ پایگاه نوروزی تشکیل داده ایم، گفت: برای نوروز ۹۹ قریب به هزار و ۵۲۷ نفر از عوامل آموزش و پرورش برای اسکان نوروزی مسافران با ستاد اسکان همکاری می‌کنند.

او افزود: در سال گذشته حضور ۱۹۶ هزار و ۳۲۱ مسافر در ستاد‌های اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان نشان می‌دهد که کرمان مورد توجه مسافران نوروزی در کشور قرار گرفته است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه امسال ۳۸ ستاد اسکان مسافران نوروزی در سراسر استان داریم، گفت: بروشور‌هایی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در ستاد‌های اسکان فرهنگیان توزیع خواهد شد تا جاذبه‌های دیدنی و گردشگری استان به میهمانان نوروزی معرفی شود و در این کار باید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به کمک آموزش و پرورش آید.

میرحسینی با بیان اینکه برای نوروز۹۹ هم حدود ۴۳۳ مدرسه در طرح اسکان نوروزی قرار دارند، بیان کرد: این مدارس حدود پنج هزارو ۱۶۵ کلاس درس در استان کرمان را شامل می‌شود که آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی استان کرمان هستند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.