سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر هیئت فوتبال قم؛

شکست بانوان فوتسالیست قمی در مسابقات دسته اول کشور

احمدی از آغاز کار تیم فوتسال بانوان در مسابقات دسته اول کشور با ۲ شکست خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی احمدی دبیر هیئت فوتبال قم گفت:رقابت‌های لیگ دسته اول فوتسال بانوان کشور در مرحله گروهی آغاز شده است و از استان قم یک تیم با نام تیم گروه عمرانی قلی زاده قم در این مسابقات حضور دارند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم گروه عمرانی قلی زاده قم در دور رفت ۳ بازی دیگر برابر تیم‌های هیئت فوتبال لردگان، پارسه کرمان و فاتحان ثریا آمل برگزار می‌کند و سپس تیم‌ها آماده می‌شوند تا یک دور دیگر به عنوان مرحله برگشت این مسابقات رقابت کنند.

او افزود: این تیم در ۲ بازی آغازین خود در این رقابت‌ها مغلوب شد به طوری که ابتدا ۸ بر ۳ مغلوب تیم هیئت فوتبال رودان شد و سپس ۸ بر ۲ برابر تیم استقلال ساری نتیجه را واگذار کرد تا در انتهای جدول ۶ تیمی دور رفت قرار گیرد.

احمدی با اشاره به اینکه فوتبال بانوان در قم فعال نیست، گفت: دختران علاقمند به فوتبال در قم به دلیل نبود زمینه فعالیت آنها در فوتبال، به سمت فوتسال می‌روند و در این رشته فعالیت دارند. فوتسال قم تاکنون موفق به حضور در لیگ برتر فوتسال زنان کشور نشده است.

دبیر هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: نماینده فوتسال بانوان قم برای صعود از گروه دوم این مسابقات باید نتایج خود را جبران کند و در رده اول یا دوم قرار بگیرد ضمن اینکه قرار گرفتن در انتهای جدول سبب سقوط هر یک از تیم‌های حاضر در این گروه می‌شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: فوتسال قم ، شکست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.