سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیفی زاده: هر باشگاهی باید سالن اختصاصی داشته باشد/ توفارقانی‌ها برای میزبانی عجله کردند

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: تائید سالن ها برای میزبانی در مسابقات، شرایط خودش را دارد و توفارقانی ها برای این کار عجله کردند.

پیام سیفی زاده رئیس کمیته مسابقات و کمیته داوران فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،، درباره بازی تیم‌های بسکتبال توفارقان آذر شهر و پتروشیمی بندر امام که انجام نشد و در نهایت آرای آن به سود پترویی‌ها اعلام شد بیان داشت: همواره برای تائید سالن‌ها روال مشخصی داریم که بر اساس آن عمل می‌کنیم.

او افزود: توفارقانی‌ها برای استفاده از حق میزبانی در سالنشان به ما نامه زدند تا روند بررسی آن صورت بگیرد، اما این اتفاق برای این بازی دیر بود و آن‌ها برای این کار عجله زیادی کردند. شاید اگر نماینده ما از سالن بازدید می‌کرد، به دلیل فراهم نبودن برخی شرایط اجازه میزبانی را نمی‌داد.

رئیس کمیته مسابقات ادامه داد: ما همان طور که پیش‌تر گفتم روال مشخصی برای تائید سالن هایمان داریم، به طور مثال در ابتدای فصل پس از طی مراحلی سالن شیمیدری‌ها را تائید کردیم و آن‌ها میزبانی شان را انجام دادند. اما متاسفانه توفارقانی‌ها در این کار تعجیل داشتند و در نتیجه بازی برگزار نشد.

سیفی زاده در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اتفاقات دیدار نیروی زمینی و اکسون تهران که به دلیل نبود آمبولانس در مجموعه، ورزشکار مصدوم برای مدت زیادی معطل ماند بیان داشت: وظیفه هماهنگی برای آمبولانس، حراست و ... همواره بر عهده تیم میزبان است، فدراسیون هم به دنبال آن نیست که همه بازی‌ها در آزادی برگزار شود و هر تیمی باید سالن مخصوص خودش را داشته باشد و هماهنگی‌ها آن را انجام دهد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی مهرام برابر صنعت مس کرمان

رحمتی: برخی مسائل باعث شد نتوانیم نتیجه بهتری را کسب کنیم

زمان دیدار ۲ تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان و آویژه صنعت مشخص شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.