سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملی پوش بوکس:

کسب سهمیه بوکس برای المپیک سخت است

کاظم زاده گفت: کسب سهمیه المپیک در رشته بوکس بسیار سخت است، اما تمام تلاش خود را برای حضور در توکیو می‌کنم.

سجاد کاظم زاده ملی پوش بوکس در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت خود بیان کرد: اردو‌های تیم ملی بوکس از کیفیت و سطح خوبی برخوردار است و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. گرفتن سهمیه در المپیک برای بوکس بسیار سخت است. من با تمام توان در روز مسابقه مبارزه می‌کنم تا بهترین نتیجه را کسب کنم.

او گفت: با توجه به تلاش‌هایی که در چند ماه گذشته کردم توانستم نفر اول وزن خودم برای حضور در انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو شوم. مسلم مقصودی علاوه بر اینکه رقیب من در وزن ۶۹ کیلوگرم است، یکی از دوستان صمیمی من محسوب می‌شود. در آخرین بازی مقابل مقصودی من برنده شدم و این برد باعث اعزام من به عمان برای حضور در انتخابی المپیک شد.

کاظم زاده عنوان کرد: به تعویق افتادن رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ به خاطر شیوع ویروس کرونا به نفع تیم ملی ایران است. ما بعد از مسابقات ترکیه استراحتی نداشتیم و فشار زیادی روی بازیکنان بود. فدراسیون و کادرفنی در این مدت شرایط خوبی را برای ملی پوشان بوکس فراهم کرده اند. به تازگی فدراسیون حامی مالی جذب کرده است که مطمئنا شاهد روز‌های خوب برای ورزش بوکس خواهیم بود.


بیشتر بخوانید: حقوق ملی پوشان بوکس چقدر است؟


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.