سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سالگرد انقلاب اسلامی، نماد همبستگی ملی

فرماندار شهرستان بابلسر گفت: جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با همکاری همه مردم و مسئولان، به عرصه وحدت و همبستگی ملی تبدیل شود. ‎

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اسماعیل حسن‌زاده فرماندار شهرستان بابلسر در جلسه ستاد دهه فجر این شهرستان گفت: بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی موجب تقویت اقتدار و امنیت ملی، انسجام و وحدت و در مجموع تقویت نظام می‌شود.

او افزود: برنامه‌ریزی در دهه فجر باید به گونه‌ای باشد که با محوریت مردم انجام شود و زمینه نقش‌آفرینی و حضور جوانان در این برنامه‌ها فراهم شود.

فرماندار بابلسر گفت: با توجه به نزدیکی انتخابات، برنامه‌های دهه فجر باید زمینه حضوری بانشاط، امیدبخش و وحدت آفرین را در این عرصه فراهم کند.

حسن‌زاده افزود: پاسداشت جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک وظیفه بزرگ ملی و انقلابی است و باید همه مردم همکاری کنند.

او گفت: برگزاری باشکوه سالگرد انقلاب موجب تقویت نظام دینی و سدی در برابر هجمه دشمنان است و همکاری در آن یک وظیفه است.

فرماندار بابلسر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: انتظار می‌رود با توجه به همزمانی دهه فجر امسال با اربعین شهید سلیمانی و ایام فاطمیه، برنامه‌های ارائه شده از سوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی  با در نظر گرفتن تمام شاخص‌های اعتقادی و دینی تبیین و اجرا شود.

انتهای پیام/ م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.