سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منشا مشکل امروز زیباپارک چیست؟

رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به منشا مشکل امروز زیباپارک گفت : پیش از احداث این پارک بخشی از زمین آن متعلق به افرادی حقیقی بوده که گویا برای تغییر کاربری آن هم با شهرداری وقت توافق کرده اند .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،طیب حیدری رییس کمیسیون املاک شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به منشا مشکل امروز زیباپارک گفت : پیش از احداث این پارک بخشی از زمین آن متعلق به افرادی حقیقی بوده که گویا برای تغییر کاربری آن هم با شهرداری وقت توافق کرده اند، اما پس از احداث پارک، این توافق اجرایی نشده و آن‌ها شکایت کرده اند.

او گفت : در نهایت دادگاه به نفع شاکیان رای داده و اکنون حدود هزار متر از زیباپارک باید تغییر کاربری پیدا کند و در اختیار آنان قرار گیرد.

او گفت: چون واگذاری بخشی از زیبا پارک رای دادگاه است، نیازی به مصوبه شورای شهر ندارد، اما باید در کمیسیون ماده پنج استان به تصویب برسد.

حیدری افزود: این موضوع اکنون در کمیسیون ماده پنج مطرح است، اما تاکنون بجایی نرسیده است، زیرا اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه به عنوان دبیر کمیسیون آن را رد و اعلام کرده که ساخت و ساز فضای سبز موجود خلاف آیین نامه و حقوق اهالی آنجاست و منجر به ایجاد تبعات اجتماعی و نارضایتی شهروندان می‌شود بویژه اینکه این طرح نواقصی از جمله مختصات جغرافیایی محل، سند مالکیت محل مورد تقاضا، جانمایی و تطبیق بر روی طرح تفضیلی دارد.

او افزود: با این حال شهرداری، محدوده موردنظر در زیباپارک را با داربست محصور و جدا کرده و به نظر می‌رسد در صورت تعلل مسوولان ذیربط، بزودی باید شاهد نابودی آن و ورود ماشین آلات ساختمانی به پارک بود .

 

 

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.